پیدایش Naaru
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

پیدایش Naaru
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (281)

 

در دوران کهن در پی تولد جهان بر اثر بر خورد نور و سایه، ابرهایی از انرژی های ناپایدار نور شکل پیدا کردند و تبدیل به موجودات خیرخواهی به نام نارو شدند.  نارو یک گونه ای از زندگی است که می تواند در بعد های مختلف سفر کند. موجوداتی با وابستگی شدید به نور و انرژی قابل درک، و شاید خالص ترین حالت نور در این تاریکی عظیم. وقتی آنها به جهان تازه متولد شده خیره شدند احتمالات بیشماری را دیدند.  آنها قسم خوردند که صلح و امید را برای فناپذیران در مقابل نیرو های وید و لژیون سوزان در این کهکشان عظیم به ارمغان بیاورند.
زمانی که سارگارس به آرگوس آمد و شروع به فاسد کردن نژاد اردار کرد، ولن یکی از رهبران اردارها توسط یکی از ناروها از حقیقت آگاه شد و به کمک او توانست با تعدادی از کسانی که اعتماد داشت از آرگوس فرار کند. آنها خودشان را درنای نامیدند و از ناروها راه و روش استفاده از نور را آموختند. همچنین در طی جنگ ترول تعدادی از راهبان انسان در رویای خود با نارو ها ارتباط برقرار کردند و در پی این ارتباط نارو ها توانستند برای اولین بار نور مقدس را به انسان ها معرفی کنند.
باورها بر این است که ناروها فناناپذیرند، اما زمانی که یک نارو آسیب می بیند با از دست دادن نور خود ضعیف می شود،به حالت تاریکی وارد می شود و انرژی وید تولید می کند که در پی این اتفاق به وید گاد تبدیل میشود. این حالت نارو با مرگ متفاوت است.

منبع: گروه کالیمدور



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: